Spørgsmål til betaling
På denne side kan du finde svar på betalingsrelaterede spørgsmål. Du kan blandt andet finde information om udbetalinger og læse mere om vores integrationsmuligheder.
Hvor ofte får jeg udbetalinger?
Vores standardindstilling er en gang om måneden, men vi kan sætte udbetalinger til det, der passer dig. Du kan se dine fremtidige og tidligere udbetalinger på siden, Indkomst.
Kan jeg integrere med Dinero eller Economics?
Vi kan integrere med Dinero, men vi har desværre endnu ikke en integration til Economics. Du kan dog hente alle afregningsbilag i dit Indkomst-overblik, som du nemt kan overføre dertil. Ved vores integration med Dinero overføres afregningsbilaget automatisk dertil. Følgende punkter er en vejledning til, hvordan du integrerer med Dinero:
- Log ind på Healper
- Tryk på de tre streger øverst i højre hjørne og vælg Indstillinger
- Herefter går du til Mine apps, hvor du kan vælge at integrere med Dinero
Hvor ser jeg mine fakturaer?
Du kan se og hente alle dine fakturaer på din Indkomst-side. Her har du også adgang til dine månedlige afregningsbilag samt klienters enkeltstående fakturaer.
Holder i på mine penge, inden de overføres fra klienten?
Årsagen til, at du skal oprette en konto på Stripe, er, at du får din egen personlige Stripe-konto. Dette betyder, at du har din egen konto ved Stripe, som du modtager overførsler fra til din egen bankkonto.
Hvornår får jeg halvdelen af beløbet tilbage, hvis en klient stopper efter første session?
Selvom vi ville ønske, at vi kunne automatisere dette, kender vi desværre ikke til eventuelle mundtlige aftaler mellem dig og en klient. Vores udgangspunkt er, at hvis en klient ikke har givet lyd fra sig en måned efter den afholdte session, overfører vi halvdelen af beløbet til dig. Du skal blot kontakte os om dette.
Er alle klienter privatbetalere?
Engang i mellem modtager vi klienter, hvor en arbejdsgiver eller forsikring betaler for deres terapi. Hvis du oplever, at en klient har spørgsmål til dette, kan du blot henvise vedkommende til os, og så vil vi tage os af det administrative i processen. Vi skal altid godkende klienters bevillinger for at sikre os, at vi kan indhente betaling efter afsluttet forløb. I disse tilfælde betaler vi dig løbende.
Hvorfor betaler jeg første session til jer?
Første session i et forløb går til os og er med til at dække markedsføringsomkostninger. Rationalet bag betalingen er, at vi promoverer Healper som platform, hvilket øger dit samlede klientflow. Det er derfor en direkte betaling af dit match, og du betaler kun, når du får en klient. Stopper en klient allerede efter første session, deler vi beløbet, så du ikke har arbejdet gratis. Ikke desto mindre ser vi, at ca. ni ud af ti klienter fortsætter i længerevarende forløb - netop på grund af det match, vi laver.
Hvorfor tager i 2,8% i transaktionsgebyr?
Vi samarbejder med en ekstern betalingspartner, Stripe, der sikrer, at du får betaling for dine klienter. Vi agerer tilmed tovholder for det økonomiske aspekt for alle vores terapeuter. F.eks. reserverer vi beløbet på klientens kreditkort i overensstemmelse med din afbudspolitik, hvorfor der altid er en økonomisk sikkerhed ved evt. afbud. Desuden sørger vi for fakturaer, kvitteringer og påmindelser til klienter, automatisk indberetning til sundhedsforsikringer og Sygeforsikring Danmark mv..
Kan man betale med Mobilepay?
Vores betalingspartner, Stripe, samarbejder på nuværende tidspunkt ikke med MobilePay. Ikke desto mindre reserverer vi samtlige beløb i overensstemmelse med din afbudspolitik, hvilket giver dig en økonomisk sikkerhed og tilmed letter din administration.
Hvad gør jeg, hvis en klient ikke ønsker at oplyse sine kreditkortoplysninger?
Ikke alle klienter ønsker at indtaste deres betalingsoplysninger, og selvom det sker sjældent ønsker vi selvfølgelig at imødekomme dette. Kontakt os, og så finder vi altid en løsning ved en anden måde at afregne på.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!