Healper logo
Find terapi
Læs mere
For terapeuter
Om os
globe
Log ind Find terapi
  1. Forside
  2. >
  3. Hjælpecenter for Terapeuter
  4. >
  5. Introduktion til betalingssystemet
Betaling - Introduktion til betalingssystemet

Hjælpecenter

Profil

Introduktion til profil
Den gode profil
Ofte stillede spørgsmål

Kalender

Introduktion til kalender
Åbningstider
Flere kalendere
Integrationer
Opsætning af forsamtaler
Tilføj ny session

Klienter

Introduktion til klienter
Klientens profil
Forsikringsklienter
Ofte stillede spørgsmål

Journaler

Introduktion til journalsystem
Ofte stillede spørgsmål

Ydelser

Introduktion til ydelser
Ofte stillede spørgsmål

Betaling

Introduktion til betalingssystemet
Stripe
Afregningsbilag
Ofte stillede spørgsmål

Sygeforsikring Danmark

Opsætning af integration
Ofte stillede spørgsmål

Information vedrørende prisjustering

Ofte stillede spørgsmål

Betalingssystemet

Med et medlemsskab i Healper kan du fokusere på din terapi og dermed ikke bekymre dig om markedsføring, administration, mv. Du betaler dig fra markedsføring, imens du får mere tid til dine klienter. Vi oplever primært privatbetalere, men er der tale om en arbejdsgiverbetalt forløb, betaler vi dig løbende og tager os af det administrative i processen.

​

Betalingsflowet

Helt kort er klienters betaling vores ansvar. I overenstemmelse med din afbudspolitik, reserveres beløbet for en session på klientens kreditkort, og når sessionen er afsluttet, hæves beløbet. Du skal hverken sende fakturaer til os eller klienten, da alt dette er automatiseret. Der ses dermed også en økonomisk sikkerhed ved eventuelle afbud, fordi beløbet allerede er reserveret på klientens kreditkort. Derfor er det også vigtigt at oprette sessioner forud for afholdelse for at opnå det optimale udbytte af vores service. Der er også andre elementer i det, såsom de bekræftelser og påmindelser, vi sender forud for sessionen.

​

Omkostninger til markedsføring

Vores standardløsning hedder, at vi tager prisen for første session i et klientforløb samt et gebyr på 11,8% for de følgende sessioner. Afviger dine ydelser fra den gængse sessionslængde, blot fordi du tager dig mere tid til klienten, finder vi selvfølgelig en løsning, hvor vi ikke tager prisen for hele første session.


Hos Healper har vi valgt, at man kun betaler for markedsføring, når man rent faktisk får klienter. Dette er også en af årsagerne til, at det desværre ikke er muligt at linke til egen hjemmeside. Eftersom det er gratis for klienter at blive matchet på Healper, ser vi også, at klienter anvender os uden at booke. Henviser vi derfor klienter aktivt væk fra platformen, ville vi i mindre grad have dækket vores omkostninger.

​

Afbudspolitik

Standardindstillingen for afbudspolitik er 24 timer forud for en session. Vi kan imødekomme din afbudspolitik, såfremt den er time-, hverdags- eller klokkeslætsbaseret. Se mulighederne nedenfor:

  • x-antal timer før en session.
  • x-antal dages varsel inden kl. xx.
  • x-antal arbejdsdages varsel inden kl. xx.

Hvis du ønsker din afbudspolitik ændret, skriv til support@healper.dk. På denne måde sikrer vi også, at denne indgår af fremtidige sessionsbekræftelser.

​

Stripe

Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!

Om os

Kontakt os FAQ Om os Servicevilkår Privatlivspolitik Kvalitetssikring

For terapeuter

Læs mere om os Bliv en del af Healper Priser

Få hjælp

Find terapeut Tips til mental sundhed Psykiske lidelser Log ind

Følg os

Følg vores rejse for at forbedre
mental sundhedspleje

facebook linkedin instagram
© Healper 2025 Sitemap Udvilket i Danmark
language