Betalingssystemet
Med et medlemsskab i Healper kan du fokusere på din terapi og dermed ikke bekymre dig om markedsføring, administration, mv. Du betaler dig fra markedsføring, imens du får mere tid til dine klienter. Vi oplever primært privatbetalere, men er der tale om en arbejdsgiverbetalt forløb, betaler vi dig løbende og tager os af det administrative i processen.
Betalingsflowet
Helt kort er klienters betaling vores ansvar. I overenstemmelse med din afbudspolitik, reserveres beløbet for en session på klientens kreditkort, og når sessionen er afsluttet, hæves beløbet. Du skal hverken sende fakturaer til os eller klienten, da alt dette er automatiseret. Der ses dermed også en økonomisk sikkerhed ved eventuelle afbud, fordi beløbet allerede er reserveret på klientens kreditkort. Derfor er det også vigtigt at oprette sessioner forud for afholdelse for at opnå det optimale udbytte af vores service. Der er også andre elementer i det, såsom de bekræftelser og påmindelser, vi sender forud for sessionen.
Omkostninger til markedsføring
Vores standardløsning hedder, at vi tager prisen for første session i et klientforløb. Afviger dine ydelser fra den gængse sessionslængde, blot fordi du tager dig mere tid til klienten, finder vi selvfølgelig en løsning, hvor vi ikke tager prisen for hele første session.
Hos Healper har vi valgt, at man kun betaler for markedsføring, når man rent faktisk får klienter. Dette er også en af årsagerne til, at det desværre ikke er muligt at linke til egen hjemmeside. Eftersom det er gratis for klienter at blive matchet på Healper, ser vi også, at klienter anvender os uden at booke. Henviser vi derfor klienter aktivt væk fra platformen, ville vi i mindre grad have dækket vores omkostninger.
Afbudspolitik
Standardindstillingen for afbudspolitik er 24 timer forud for en session. Vi kan imødekomme din afbudspolitik, såfremt den er time-, hverdags- eller klokkeslætsbaseret. Se mulighederne nedenfor:
- x-antal timer før en session.
- x-antal dages varsel inden kl. xx.
- x-antal arbejdsdages varsel inden kl. xx.
Hvis du ønsker din afbudspolitik ændret, skriv til support@healper.dk. På denne måde sikrer vi også, at denne indgår af fremtidige sessionsbekræftelser.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!