Stripe
At være en del af Healper, betyder også, at vi hjælper dig med at lette din administration. Stripe er vores betalingspartner, der anvendes til at sikre pengestrømmen mellem dig og klienten. Det er en integreret del af vores betalingssystem og bruges bl.a. til at reservere beløb i overenstemmelse med din afbudspolitik, hvilket giver dig økonomisk sikkerhed.
Idet Healper fungerer som tovholder for det økonomiske i samarbejdet, faciliterer Stripe yderligere betalingen og transaktionerne mellem de respektive parter.
Sådan opsætter du Stripe
Følgende punkter er en vejledning til, hvordan du opsætter Stripe.
- Log ind på Healper.
- Tryk på de tre streger øverst i højre hjørne og vælg Indstillinger
- Tryk på Fakturering i venstre kolonne
- Under Din udbetalingskonto, vælger du Opret konto, hvorefter du vil blive ført videre til Stripe.
Hvad er et IBAN-nummer, og hvor finder jeg det?
Et IBAN-nummer er en kontos internationalle kontonummer. Vi skal bruge dette, eftersom Stripe er en international virksomhed, der har implementeret et ekstra hvidvaskningslag i deres sikkerhed.
Du kan typisk finde dette på dine kontoudtog eller via dine kontooplysninger i netbank. Alternativt kan du søge på "IBAN" efterfulgt af navnet på din bank på Google, og der vil stå, hvordan du finder dette.
Sådan skifter du bank eller udbetalingskonto
Følgende punkter er en vejledning til hvordan du skifter din udbetalingskonto.
- Log ind på Healper.
- Tryk på de tre streger i højre hjørne og vælg Indstillinger.
- Tryk på Fakturering i venstre kolonne.
- Under Din udbetalingskonto, vælger du Se konto, hvilket vil føre dig videre til Stripe.
- På Stripe trykker du på profilikonet øverst i højre hjørne og trykker på Udbetalingsdetaljer.
- Tryk på Rediger ud fra din bankkonto.
- Angiv IBAN-nummeret på din gamle bankkonto (dette finder du typisk under kontodetaljer på din bank) og verificer med gyldigt ID.
- Tryk rediger ud for din bankkonto. Du skal IKKE trykke på Tilføj bankkonto (Se billede)
- Angiv IBAN-nummer på din nye bankkonto og tryk gem. Vær opmærksom på, at IBAN ikke er det samme som dit normale kontonummer, men derimod din kontos internationale kontonummer. Dette kan normalt findes i din netbank.
- Dobbelttjek, at din nye konto er angivet i danske kroner. Hvis dette ikke er tilfældet, kontakt gerne Healper eller Stripe-support.
- Hvis dine udbetalinger er sat på pause, skal du bede Healper om at starte disse.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!