Information vedrørende prisjustering
I denne artikel kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål vedrørende Healpers prisjustering. Vi er med på, at ændringen kan medføre spørgsmål eller bekymringer, hvorfor vi søger at være så transparente som muligt.
Hvorfor ændrer i priserne?
Vi har valgt at justere priserne for fortsat at kunne levere den høje kvalitet og service, du kender os for. Prisjusteringen skyldes blandt andet øgede omkostninger til drift og support samt udvikling.
Foretager i nogle ændringer, der gør platformen mere brugervenlig?
Prisjusteringen kommer selvfølgelig med en forbedret brugerflade til dig. Vi vil derfor gerne understrege, at vi fremadrettet får flere ressourcer til at forbedre denne. Inden sommerferien bestræber vi os på følgende: at opgradere profilsiden samt give dig flere klienter og bedre mulighed for synlighed. Kort sagt ønsker vi at investere i at give dig mere værdi.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål eller invendinger?
Vi kan kontaktes telefonisk alle hverdage mellem kl. 10 og 15. Du kan også skrive til os på support@healper.dk, eller du kan booke et møde med vores CEO, Andreas, direkte via dette link.
Hvornår træder prisændring i kraft?
Prisjusteringen træder i kraft d. 1. juni 2025.
Hvad sker der, hvis jeg ikke reagerer på jeres henvendelse?
Reagerer du ikke på vores melding vedrørende ændring i prismodellen, træder den nye model automatisk i kraft d. 1. juni 2025.
Hvad får jeg ud af, at I ændrer priserne?
Vi investerer i at give dig mere værdi. Dette indebærer både flere klienter, drift samt øget niveau af brugervenlighed i vores IT. Vi ønsker at give dig flere klienter, særligt igennem nye samarbejdsaftaler, men også gennem øget visning og bedre mulighed for synlighed.
Stiger prisen også for de klienter, der ikke faciliteres af Healper?
Anvender du betalingssystemet til dine egne klienter, holdes transaktionsgebyret på 2,8%. Du kan derfor frit anvende systemet til dine egne klienter uden øget omkostninger.
Hvor meget stiger priserne?
Afhængigt af den markedsføringsmodel, du har været på, vil du opleve en prisjustering. Per 1. juni 2025 vil de officielle priser for klienter lyde på 100% af første session samt 11,8% af de følgende. Dette vil gælde for samtlige samarbejdspartnere - uafhængigt af hvilken markedsføringsløsning, man har været på.
Skal jeg fortsat betale 299 kr. om måneden?
Ja, de 299 kr. om måneden dækker medlemsskabet og adgangen til klienter. De 299 kr. bortfalder derfor ikke med prisjusteringen.
Hvordan fungerer det med de nye forsikringsklienter?
For at beholde det Healper, du kender, vil forsikringsklienter blive et tilvalg på platformen. Vi melder mere information ud i uge 20, men vigtigst af alt skal du aktivt vælge denne type klient til. Funktionen vil blive tilgængelig på din profil.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!