Flere kalendere
Du kan have flere kalendere i dit bookingsystem. Dette er bl.a. af hensyn til forskellige klinikplaceringer, skiftende åbningstider samt generel mulighed for fleksibilitet i din hverdag.
Opsætning af flere kalendere
I baren øverst på din profil, kan du tilgå din Kalender. Har din klinik f.eks. forskellige placeringer, kan du have flere kalendere med forskellige indstillinger. Når du opsætter flere kalendere, er det vigtigt at give dem navne, så du kan skelne imellem dem. Ikke desto mindre er det kun dig, som kan se dette. Du kan også vælge hvilke af dine ydelser og lokationer, der skal være tilgængelige for booking ved kalenderen.
Efter du har oprettet din nye kalender, skal du tilknytte nogle åbningstider. Dette gør du i dit kalenderoverblik under Åbningstider. Her registrerer du dine respektive åbningstider, som vist på billedet.
I forrige artikel kan du læse mere om de muligheder, der er ved opsætning af åbningstider. Ved flere kalendere, kan du for eksempel også veksle mellem de måder, klienter kan booke dig på, som vi kalder instant booking og booking requests. Arbejder du for eksempel med forsamtaler, kan du lave en seperat kalender for dette. Læs mere ved næste artikel, Opsætning af forsamtaler.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!