Ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde finde svar på ofte stillede spørgsmål, der relaterer sig til dine ydelser. Du kan bl.a. finde svar på, hvordan vi håndterer klippekort samt første session, der afviger fra normalen.
Kan jeg tilbyde mine klienter klippekort?
Ja, det kan du sagtens. Ved klippekort tager vi fortsat det, der svarer til markedsføringsgebyr. Hvis du blot kontakter os om, at du har tilføjet et klippekort, sørger vi for, at gebyret er registreret korrekt.
Hvordan registrerer jeg de følgende sessioner ved et klippekort?
Hvis der er tale om et forudbetalt klippekort, registrerer du blot de følgende sessioner til 0 kr. Når du opretter en session, kan du altid ændre i prisfeltet. Du kan også oprette en ydelse, der f.eks. hedder 1 Klip og derefter skjule denne for klienter, så den kun kan anvedes af dig. Se mere om dette i forrige artikel, Introduktion til ydelser.
Kan I hjælpe med supervision?
Vi har flere samarbejdspartnere, der tilbyder supervision. Skriv til os eller gå igennem spørgeskemaet, og så vil vi være behjælpelige.
Hvor meget tager I ved markedsføring, når mine sessioner afviger fra normalen?
Vores forretningsmodel er lavet ud fra et mere standardiseret udgangspunkt, hvor en session varer mellem 50-60 minutter. Vi ønsker ikke, at du skal betale mere, blot fordi du sætter mere tid af til den enkelte klient. Kontakt os om dette, og så vil vi sikre, at vi tager det, der svarer til en session.
Hvis du ikke kunne finde det, du ledte efter, er du velkommen til at kontakte os enten via e-mail eller telefon. Vi er altid klar til at hjælpe!